Sveiki visiem! ...jautājums - no kurienes es nāku, manas dzimtas saknes - mani ir vienmēr interesējis.Tāpēc esmu šajā blogā ar vecvectēva Paul Max Bertschy uzvārdu.Viņa darbi liecina par to, kāds viņš bija cilvēks. Vecvectēva mūža darbs- uzceltā Liepājas pilsēta, kurā arī es piedzimu, liecina par viņa milzīgo gara spēku.Tādā veidā es būšu savienota garīgā pasaulē ar viņu, un ar Dieva palīdzību man būs vieglāk izpausties gan darbos, gan domās, gan dvēselē un garā. Mana devīze- Vienoti Garā!

pirmdiena, 2013. gada 18. novembris

Колокольня в Илуксте.

   

2 komentāri:

Alex teica...

Igumens Amrozijs izskatās ļoti laimīgs.Tagad jau nemaz bieži nevar sastapt dzīvespriecīgus cilvēkus!Visi tādi drūmi,kā pelēkās peles pa zemi staigā!Laikam jau grēki smagi spiež pie zemes!Bet cilvēki pie tā ir paši ir vainīgi!Grēka alga ir nāve-tā Dievs saka!

Alex teica...

Nezinu,es to līdz galam nesaprotu!Kā var mūžīgi staigāt bez prieka!Ne viņš ir slims,ne kroplis, ir skaista ģimene,savs bizness,bet apkārt staigā drūms,ar dzīvi neapmierināts.Es cenšos cik varu ,uzmundrināt šādus cilvēkus,bet man ir bail,ka kādā dienā varu sabrukt no nespēka!Šo drūmo cilvēku ir pārāk daudz.Pat mācītāji,pēdējā laikā tādi drūmi palikuši,reti ,kad var noķert viņu sejā smaidu,prieku par to,ko Dievs viņam ir uzdāvinājis!Bet ko mums Dievs ir dāvājis?Pašu svarīgāko.Par to vien ir vērts priecāties un būt pateicīgiem. Nav naudas,tas sīkums,nebrauc modernā autiņā,pupu mizas.Uzskatu,ka tā dēļ nevajadzētu noskumt vai bēdāties....Un vēl kas,dažreiz dzīvē man iznāk tā,ka dēļ citu cilvēku ļaunumu ,es dabonu ciest,bet...tikuntā,caur asarām spēju priecāties.Ziniet kapēc?