Sveiki visiem! ...jautājums - no kurienes es nāku, manas dzimtas saknes - mani ir vienmēr interesējis.Tāpēc esmu šajā blogā ar vecvectēva Paul Max Bertschy uzvārdu.Viņa darbi liecina par to, kāds viņš bija cilvēks. Vecvectēva mūža darbs- uzceltā Liepājas pilsēta, kurā arī es piedzimu, liecina par viņa milzīgo gara spēku.Tādā veidā es būšu savienota garīgā pasaulē ar viņu, un ar Dieva palīdzību man būs vieglāk izpausties gan darbos, gan domās, gan dvēselē un garā. Mana devīze- Vienoti Garā!

svētdiena, 2013. gada 17. novembris

Дебютный короткометражный фильм Анатолия Зеленька ЗАПОВЕДЬ.



Душу немолодого мужчины мучают угрызения совести и чувство вины. Он истощен и в отчаянии. Последняя его надежда - найти облегчение для души в Храме Божьем. Мужчина решается на этот нелегкий для него шаг. Смешанные эмоции на грани с безумием обрушиваются на него. Совесть человека играет с ним в злую игру. Внезапная неожиданная встреча, которая может изменить все.
На границе с безумием.
Фильм снят по мотивам песни Светланы Копыловой "Мужчина в галстуке"

В ролях
Юріс Тете, Олександр Журавель

Режисер: Анатолій Зеленько
Оператор: Іван Ничипорук
Звукооператор: Володимир Симонов

http://pravfilms.ru/load/filmy/khudozhestvennoe_kino/film_zapoved_smotret_onlajn/3-1-0-589

3 komentāri:

Alex teica...

Garlaicīga filma!Reti,kad tā notiek dzīvē!

Maria Bertschy teica...

Tieši kas reti notiek? Paskaidro plašāk savu vērtējumu!

Alex. teica...

Citreiz.