Sveiki visiem! ...jautājums - no kurienes es nāku, manas dzimtas saknes - mani ir vienmēr interesējis.Tāpēc esmu šajā blogā ar vecvectēva Paul Max Bertschy uzvārdu.Viņa darbi liecina par to, kāds viņš bija cilvēks. Vecvectēva mūža darbs- uzceltā Liepājas pilsēta, kurā arī es piedzimu, liecina par viņa milzīgo gara spēku.Tādā veidā es būšu savienota garīgā pasaulē ar viņu, un ar Dieva palīdzību man būs vieglāk izpausties gan darbos, gan domās, gan dvēselē un garā. Mana devīze- Vienoti Garā!

svētdiena, 2013. gada 27. janvāris

Straw in Gold. Ilga Leja.

Sveiki visiem!
Šis ir viens no maniem 2011.gada jūlija mēneša adījumiem. 
Šo unikālo šallīti es uzadīju vienā elpas vilcienā, ja varētu tā teikt. Man viņa tik ļoti patika, ka nevarēju vien sagaidīt beigas. Un arī šalles dizainere ir unikāla personība - Kanādā dzīvojošā latviete Ilga Leja.

designername
Ilga Leja
Kad saņēmu no Ilgas Lejas šallītes paterna rakstu, tad uzrakstīju viņai vēstuli, ka būtu, labi, ja viņa man varētu visu to atsūtīt latviešu valodā, bet nekā. Ilga man atbildēja, ka ar  paterna rakstīšanu latviešu valodā viņai esot problēmas. Nu ko darīt. Vajadzēja man kārtīgi iedziļināties angliskajos adīšanas apzīmējumos,  un izburties visam cauri, un tas ir atrodams šeit..


Šī šalle tika uzdāvināta Annai, Serafima mammai, Eņģeļdienā.  Viņa pati izvēlējās tieši šo - no manām izadītajām šallēm. Pagājušo gadu Anna no mums aizgāja, un man viņa atmiņā palika kā saulīte, kas bija tik labestīga pret cilvēkiem, un sirdī biju tik laimīga, ka no manis kā neliela mīlestības daļiņa, viņai tika manis uzadītā un Ilgas Lejas dizainētā šallīte.
Bet liels bija mans pārsteigums, kad pēc kāda laika man piezvanīja viņas dēls Serafims, un pateica, ka Annas visas adīšanas piederuma lietas, gan adatas, gan dzijas, kas palika, tiks atdotas  man, un es sapratu, ka tas man bija sveiciens no Annas jau no Debesīm. Slava Dievam!

Maria Bertschy






Nav komentāru: