Sveiki visiem! ...jautājums - no kurienes es nāku, manas dzimtas saknes - mani ir vienmēr interesējis.Tāpēc esmu šajā blogā ar vecvectēva Paul Max Bertschy uzvārdu.Viņa darbi liecina par to, kāds viņš bija cilvēks. Vecvectēva mūža darbs- uzceltā Liepājas pilsēta, kurā arī es piedzimu, liecina par viņa milzīgo gara spēku.Tādā veidā es būšu savienota garīgā pasaulē ar viņu, un ar Dieva palīdzību man būs vieglāk izpausties gan darbos, gan domās, gan dvēselē un garā. Mana devīze- Vienoti Garā!

trešdiena, 2013. gada 6. marts

Gleznotājam filma par neparastu mūku ar neparastu dzīves stāstu


Šī filma stāsta par to, kā cilvēks, būdams slavens kā dzejnieks, pašu populārāko dziesmu tekstu autors estrādes dziesmām, savā daiļrades slavas  stundā pēkšņi  novēršas un aiziet prom no pasaulīgās dzīves,  pieņem pareizticību, pieņem mūka kārtu, un kalpo Dievam Optinas klosterī.
                         


Фильм о редком случае из жизни популярного человека Онегина Гаджикасимова. Этот талантливый поэт, автор многих «гремевших» на всю страну песен «Алешкина любовь», «Позвони», «Восточная песня». Пик его популярности пришелся на 1960-1980 годы. И вдруг, на удивление огромной толпы фанатов, Онегин покидает сцену, чтобы кардинально изменить свою жизнь. Он выезжает из Москвы, а вскоре принимает крещение в православной церкви, и постригается в монахи. Отныне его имя Силуан, в Благословенной Оптиной Пустыни.

Nav komentāru: