Sveiki visiem! ...jautājums - no kurienes es nāku, manas dzimtas saknes - mani ir vienmēr interesējis.Tāpēc esmu šajā blogā ar vecvectēva Paul Max Bertschy uzvārdu.Viņa darbi liecina par to, kāds viņš bija cilvēks. Vecvectēva mūža darbs- uzceltā Liepājas pilsēta, kurā arī es piedzimu, liecina par viņa milzīgo gara spēku.Tādā veidā es būšu savienota garīgā pasaulē ar viņu, un ar Dieva palīdzību man būs vieglāk izpausties gan darbos, gan domās, gan dvēselē un garā. Mana devīze- Vienoti Garā!

otrdiena, 2013. gada 5. marts

"Взросление". Игровой фильм.

Режиссер - Елизавета Ульрих
Оператор - Михаил Кац
Звукорежиссер - Владимир Сухарев
x Фестиваль студенческих фильмов "Питеркит" Санкт-Петербургского государственного университета кино и телевидения.

                  

http://vimeo.com/20377666#

7 komentāri:

Anonīms teica...

Vai Jums ir kāda filma par mūkiem?

Anonīms teica...

Vai Jums ir kāda filma par mūkiem?

Maria Bertschy teica...

Pameklējiet Google! Tagad taču var paši visu sameklēt, ja interesē. Bet labāk ieteiktu ar mūkiem kopā padzĪvot klosterī, nevis filmas skatīties par tiem.

Anonīms teica...

Gribu uzgleznot kādu īpašu mūku,un lai viņam būtu neparasti interesants dzīvesstāsts! Es to gleznā gribu parādīt!

Anonīms teica...

Paldies! Tikko noskatījos!Jūs man tagad sajaucāt visu Kursa darbu! Mūzika, tā nav mana stiprā puse!Kā lai to visu apvieno vienā gleznā?Labi, noskatīšos vēl vienu reizi.Jāatrod viņa precīzo skatu,tad vēl jāiepludina mūzikas dvašu un glezna gatava! Tik viegli teoretiski, bet praktiski,diezgan būs jāpacenšas!

Maria Bertschy teica...

Atsūtiet, kur varēs apskatīties gala rezultātu!

Anonīms teica...

Ja mana mamma neizbrāķēs, tad noteikti parādīšu!