Sveiki visiem! ...jautājums - no kurienes es nāku, manas dzimtas saknes - mani ir vienmēr interesējis.Tāpēc esmu šajā blogā ar vecvectēva Paul Max Bertschy uzvārdu.Viņa darbi liecina par to, kāds viņš bija cilvēks. Vecvectēva mūža darbs- uzceltā Liepājas pilsēta, kurā arī es piedzimu, liecina par viņa milzīgo gara spēku.Tādā veidā es būšu savienota garīgā pasaulē ar viņu, un ar Dieva palīdzību man būs vieglāk izpausties gan darbos, gan domās, gan dvēselē un garā. Mana devīze- Vienoti Garā!

svētdiena, 2015. gada 8. marts

Lieldienas gaidot!






Esmu nolēmusi sev kārtējo reizi iemācīt pacietību. Šoreiz tie būs tamborēti kvadrātiņi ar ziedu motīviem. Man patīk ļoti iepirkties mazpilsētas veikalos. Nolēmu aizbraukt līdz Siguldai, un tur varbūt atrast manu mīļo piena balto toni. Un tiešām atradu!

Pa trīs dienām esmu notamborējusi 15 kvadrātiņus, bet esmu nolēmusi notamborēt 48 + 48+ 15+ 15+4, tātad kopā 130 kvadrātiņus, tieši tik daudz, cik nepieciešams manai jaunajai kleitai. Ja varu dienā notamborēt vidēji 5 kvadrātiņus, tas nozīmē, ka man nepieciešamas 26 dienas, lai tiktu pie jaunas kleitas, Tātad sākot ar rītdienu, vēl ir palikušas 23 dienas. Ļoti jauki! Un tātad uz Lieldienām mana kleita būs gatava! Pa šo laiku arī domāju sevi izglītot garīgajās zinātnēs, klausoties garīgās akadēmijas dažādu lekciju kursus!


Nav komentāru: